2017. október 18., szerda

Szombathely is avatott

2017.10.04-én a Pécsi Tudományegyetem Egészségtudományi Kar Szombathelyi Képzési Központjában is felpezsdült az élet, hiszen megrendezésre a várva várt gólyaavató! 
Jómagam idén nem mint gólya, hanem a zsűri egy tagjaként vehettem részt a programon, aminek nagyon örültem, mert így kívülről szemlélhettem az eseményeket. Az elsősökhöz hasonlóan én is tűnön ülve vártam már, hogy milyen feladatokkal kell szembenézniük a gólyáknak és együtt leküzdeniük azokat. A 20 lelkes leányzót végül két csoportra bontották és rögtön bele is csaptak a közepébe! 


Köő Adrienn kreatívnál-kreatívabb feladatokkal rukkolt elő, amit a gólyák nagy élvezettel és odaadással csináltak végig. Sokunk egyik kedvence volt a versírás/csapat induló írása, amit a szervezők által előre megadott szavakból kellett összetákolni a versenyzőknek.
A másik nagy kedvencem a Dalos pacsirta nevű játék volt, amikor a fejhallgatóban hallott zenét a csapat egy tagjának úgy kellett énekelnie/dúdolnia, hogy felismerjék azt a többiek. 
Az "i"-re azt a bizonyos pontot végül a Gumicsali nevű játék tette fel, ami abból állt, hogy a játékosnál egy horgászbot volt, végén egy gumicukor hernyóval, amit szájjal be kellett nedvesíteni, majd egy tálból kihalászni vele egy sós perecet, és azt úgy megenni, hogy ne essen le a perec, és kézzel se kelljen hozzá érni. Mondanom sem kell mindenki nagyon jól szórakozott, és egytől egyik nagyon ügyesen oldották meg a feladatot.




A gólyaavatót végül a kék csapat nyerte, míg az év gólyalánya Horváth Veronika lett. 
Reméljük mindenki jól érezte magát,és mindenkinek olyan felejthetetlen élmény marad, mint a szervezőknek!

Kőhegyi Rebeka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése